ALLE PRAKTISCHE INFORMATIE OP EEN RIJ

Wanneer Woensdag 6 november 2019
Hoe laat Vanaf 14:00 met aansluitend een borrel
Waar Kantoor Leadscope, Johann Siegerstraat 24, Amsterdam
Kosten Geen natuurlijk, we heten je graag van harte welkom!
Voor wie Online B2B marketingmanagers

B2B LEADGENERATION EVENT

Wij nodigen je graag uit voor een event over de mogelijkheden van advertising voor B2B leadgeneratie. In een middag hoor je alles over de inzet van advertenties specifiek voor het genereren van leads, hoe je jouw doelgroep kan bereiken en met welke advertentie producten. Google komt vertellen over de nieuwste trends en ontwikkelingen met betrekking tot advertising. Van strategie tot praktische implementatie. Je leert ook hoe je zorgt dat je jouw data goed inricht. Je wordt uitvoerig meegenomen in de mogelijkheden om online campagnedata te koppelen aan offline salesdata. Zo krijg je zicht op het salesproces van begin tot eind. Natuurlijk hoor je ook een aantal B2B leadgeneratie succescases van o.a. Spaces, Gio Coffee en BRM lasers van een van onze consultants. Een leerzame én gezellige middag die we natuurlijk afsluiten met een borrel!

Dit event is niet bedoeld voor medewerkers van andere (online) marketing bureaus of freelancers.

HET VOLLEDIGE PROGRAMMA
14:00 Ontvangst
14:30 Inleiding en welkom - Frans Appels, Managing partner van Leadscope en LevelUp Group
14:40 Leading the way: Trends en ontwikkelingen in advertising voor leadgeneratie - Dirk-Jan Beemsterboer, Senior Agency Account Strategist Google
15.20 Het koppelen van online en offline data: inzicht in de netto verkoopresultaten van online leads - Thomas de Ruiter, Managing Consultant en Frank Ten Kate, Digital Analytics Consultant Netprofiler
15.50 Pauze
16.10 Succescases voor B2B leadgeneratie - Bart Schouten, Online Marketing Consultant en Dyon Metselaar, Managing consultant Leadscope
16:40 Afsluiting & borrel