Wat is de succesformule om meer online leads te genereren? Als B2B-organisatie kan het lastig zijn de juiste aanpak te vinden. Het is zaak de B2B-marketingmiddelen goed te kennen en deze slim en bewust toe te passen. Herkenbaar? Dan komen de volgende vragen ongetwijfeld wel eens in je op.
- Waar vind ik leadgeneratiemogelijkheden?
- Hoe creëer ik een win-winsituatie voor de klant en mijn bedrijf?
- Hoe help ik de klant optimaal?
- Hoe retarget ik het meest gericht?
- Hoe zet ik Google Ads effectief in om de conversie te verhogen?
- Wat is het verschil tussen beslissers en beïnvloeders, en welke aanpak vereisen de verschillende groepen?
- Welke toevoeging kan LinkedIn hebben op mijn succesvolle B2B-online marketingstrategie?
- Wat is marketing automation en hoe verhoogt het de betrokkenheid van mijn bezoekers?
- Hoe voeg ik waarde toe aan content?
- Wat vindt de klant belangrijk en hoe implementeer ik dat in mijn strategie?
- Hoe maken potentiële klanten de omslag naar ambassadeurs?