WIJ LATEN ELKE ORGANISATIE GROEIEN DOOR EEN OP MAAT GEMAAKTE
DATAGEDREVEN ONLINE MARKETINGSTRATEGIE.

Samen bereiken we alle doelen door de optimale strategie onderling goed af te stemmen en ons te focussen op de volledige funnel van de buyer journey. Van leadgeneratie tot nurturing en van het vergoten van de naamsbekendheid tot klantbehoud: we gaan voor duurzame online groei!

B2B Buyer Journey

De buyer journey is the key to success in de online B2B-marketing. Elke fase binnen de buyer journey verdient een eigen aanpak. Samen brengen we de volledige buyer journey van de doelgroep in kaart. Vervolgens werken we de nodige marketingactiviteiten uit in een integrale aanpak.

We focussen ons op de volledige funnel met een passende strategie voor iedere fase waarin de doelgroep zich bevindt. Hoe eerder iemand in zijn journey met jouw merk in aanraking komt, hoe beter dat merk in het keuzeproces wordt meegenomen.

DMU Strategie

Kopers, beïnvloeders, beslissers, gebruikers. We zijn ons als geen ander bewust van de verschillende rollen die betrokken zijn bij een keuzetraject. Goede B2B-marketing begint met een goede DMU-strategie. We richten ons daarom op de volledige Decision Making Unit en stemmen samen een strategie af die past bij de verschillende rollen. We stellen persona’s in de buyer journey op, bepalen de contentstrategie en de bijpassende conversies om de rollen binnen de DMU in het traject te betrekken en te beïnvloeden.

GRATIS WHITEPAPER: 10 tips voor een succesvolle B2B-online marketingstrategie.