Onze diensten

Wij zijn een performance gedreven online marketing agency, gespecialiseerd in B2B-organisaties. We verdiepen ons graag in alle details van jouw business-, marketing- en salesproces. Dankzij onze persoonlijke ervaring in de B2B-markt en onze test-learn-scale-methode ontdekken we snel de bottlenecks in de aankoopfunnel van jouw doelgroep. We realiseren zo snel duurzame groei voor jouw B2B-organisatie.

Hoe wij voor online groei kunnen zorgen

Ontwerp een sterke online marketingstrategie

Online marketing binnen de B2B-markt kent andere uitdagingen dan in de B2C-sector. Om online te groeien heb je als B2B-organisatie daarom een gespecialiseerde aanpak nodig. Welk doel wil je bereiken? Wie is je doelgroep? We helpen je graag bij het ontwerpen van een sterke B2B-strategie. Zo ontdek je nieuwe waardevolle leads en realiseer je extra omzet. 

Versterk je strategie voor zoekmachine adverteren (SEA)

In de meeste gevallen zoekt jouw B2B-doelgroep binnen Google of Bing naar jouw product of dienstverlening. Wij brengen voor je in kaart hoe je SEA rendabel kunt inzetten om jouw B2B-doelgroep te bereiken. Ook ontdek je hoe SEA maximaal kan bijdragen aan het behalen van jouw doelstellingen.  

Verhoog je vindbaarheid met zoekmachine optimalisatie (SEO)

Kennis is macht in de B2B-markt. Als je wilt dat jouw B2B-doelgroep jouw organisatie organisch kan vinden, is een optimale organische ranking noodzakelijk. Wij helpen je om op de belangrijkste zakelijke thema’s in jouw branche vindbaar te zijn en relevant verkeer te realiseren.  

Converteer door gerichte display- & video advertising

Bij veel B2B-organisaties heeft een groot deel van de doelgroep enkel een latente behoefte. Wij weten welke display- en videoadvertising-methodes succesvol zijn om de aandacht van waardevolle nieuwe leads te vestigen op jouw organisatie.  

Haal maximaal rendement uit je social advertising

Veel B2B-bedrijven beperken hun social advertising tot LinkedIn. Dat lijkt logisch, maar is relatief duur en leidt niet per definitie tot waardevolle leads. Door te sturen op de juiste KPI’s en ook andere sociale kanalen te benutten, kun je maximaal rendement halen uit je advertentiebudget.  

Converteer met e-mailmarketing en leadnurturing

Je verdient niet automatisch aan een nieuwe lead. Daarom wil je je nieuwe B2B-leads optimaal voedenZo kun je ervoor zorgen dat ze niet enkel een informatiebehoefte hebben, maar ook graag jouw producten of diensten willen aanschaffen. Je kunt e-mail inzetten om nieuwe klanten te converteren, maar natuurlijk ook om bestaande klanten meer of vaker te laten kopen.  

 

Realiseer groei door conversieoptimalisatie

Het identificeren van een waardevolle zakelijke bezoeker is één, maar die laten converteren is twee. Met verschillende methodes laten we jouw platform beter converteren en realiseer je meer waarde. Kwalitatief onderzoek, A/B-testen en expert-reviews zijn slechts een aantal voorbeelden.  

Versnel je groei met marketplaces

Binnen de B2B hebben marketplaces een steeds belangrijker rol. Ze zorgen voor een snellere (internationale) afzetmarkt waar je vanuit een positieve businesscase, een mooi groeimodel kan opzetten. Het optimaal inzetten van marketplaces binnen de B2B zorgt voor het versnellen van je groei.  

Schrijf pakkende contentmarketing en ontwerp intelligente leadfunnels

Goede content die aansluit bij de behoefte van jouw doelgroep is de helft van het succes. Wij kunnen ondersteunen bij het in kaart brengen van de persona’s van jouw zakelijke doelgroep. Vervolgens schrijven we pakkende passende content en bouwen we leadfunnels die passen bij de behoeften van jouw B2B-doelgroep.  

Overtuig specifieke klanten met account-based marketing

Met account-based marketing zet je verschillende kanalen nog gerichter in om een specifieke zakelijke doelgroep te bereiken en te laten converteren. Ook bij kleinere doelgroepen is onze account-based marketingmethode bij uitstek geschikt.  

Zorg voor internationale groei met B2B-marketing

We kijken over de landsgrenzen bij het bereiken van groei voor jouw organisatie. We hebben ervaring met internationale campagnes in meer dan 51 landen. Door ook het buitenland voor ogen te hebben bij online groei, kun je die enorm versnellen.  

Versterk je datacollectie en -analyse

Groeien is natuurlijk leuk. Daarom wil je keuzes baseren op data in plaats van een onderbuikgevoel. Een goede data-implementatie in bijvoorbeeld Google Analytics is hiervoor essentieel. We kunnen je ook helpen bij het identificeren van de kanalen die je de grootste kans opleveren om leads te converteren tot klanten en dus het meest waardevol zijn voor jouw organisatie.  

Klaar voor online groei?

Benieuwd naar de online potentie van jouw B2B-organisatie? Het Leadscope-team werkt de business case voor je uit.
Dyon Metselaar

Director