Account-based marketing

Heb je een kleine doelgroep die in potentie klant bij je zou kunnen worden? Wil je marketing heel gericht gaan inzetten? Dan is account-based marketing wellicht de beste methode om je doelgroep succesvol te overtuigen. Zo focus je in je marketing heel gericht op de content die voor jouw specifieke doelgroep interessant is. Ook ontdek je hoe je deze content het beste bij de doelgroep onder de aandacht kan brengen.  

Benieuwd naar de potentie van account-based marketing voor jouw B2B-organisatie? 

Neem contact op

Hoe wij kunnen helpen

Voor een goede account-based marketingaanpak heb je goed inzicht nodig in je doelgroep en wil je weten welke informatie die nodig heeft. Ook wil je de juiste content produceren om bij die doelgroep onder de aandacht te brengen. Met onze datagedreven account-based marketingaanpak, kunnen wij je bij al deze marketingfacetten optimaal ondersteunen. 

Gebruik data om je content te verbeteren

Voor inhoudelijk goede content heb je een goed inzicht nodig in jouw specifieke doelgroep. Als je meer wilt leren over de uitdagingen en wensen van deze bedrijven, dan kunnen wij hun karakteristieken voor jou in kaart brengen. We kiezen daarbij altijd een combinatie van data-leveranciers die voor jouw business de meeste winst oplevert. 

Schrijf pakkende content

Voor een succesvolle account-based marketingaanpak is het belangrijk dat je content hebt die past bij iedere stap in de funnel. Of dat nu advertenties, landingspages of whitepapers zijn. We kunnen content voor je produceren, maar ook jouw content manager of extern contentbureau briefen over de voorwaarden waaraan goede content in jouw geval moet voldoen. 

Verstuur maximaal gepersonaliseerde marketinguitingen

De kracht van account-based marketing is dat marketinguitingen alleen bij jouw ideale doelgroep terecht komen, op het juiste moment en via het juiste kanaal. Met onze account-based marketingaanpak weten we hoe we jouw specifieke zakelijke doelgroep gericht kunnen bereiken met boodschappen die exact passen bij de fase van de buyer journey waarin iemand zich bevindt.  

Klaar voor online groei?

Benieuwd naar de online potentie van jouw B2B-organisatie? Het Leadscope-team werkt de business case voor je uit.
Dyon Metselaar

Director