ELKE ORGANISATIE LATEN GROEIEN MET MEETBARE EN HELDERE RESULTATEN.
DAT IS ONS DOEL.

Om dat doel te bereiken, nemen we de volledige buyer journey als uitgangspunt. Afhankelijk van de online marketing maturity en de activiteiten die intern of bij een ander bureau worden belegd, adviseren we een succesaanpak. We onderzoeken waar zich de bottlenecks voor succes bevinden en bepalen de geschikte aanpak die past bij de organisatie en de gestelde doelen. Die aanpak wordt opgebouwd uit de volgende onderdelen.

STRATEGIEBEPALING

Waar wil je met de organisatie naartoe groeien? Hoe positioneer je je en wat onderscheid jou ten opzichte van de concurrentie? We leren het bedrijf kennen, ontdekken wat echt onderscheidend is en zetten een strategie op voor de invulling van de buyer journey. Afgestemd op de verschillende DMU-leden maken we een successtrategie om onze gezamenlijke doelstellingen te behalen.

BUYER JOURNEY CREATIE

Het is belangrijk om inzicht te hebben in de buyer journey om een passende online marketingstrategie op te zetten die de volledige funnel omvat en alle DMU-leden weet te bereiken. Aan de hand van workshops brengen we de buyer journey in kaart en bepalen we welke content we aan wie in welke fase tonen.

TRAFFICGENERATIE

Traffic is belangrijk, maar de traffic die converteert is nóg belangrijker. We zorg voor een optimale trafficgeneratie en contentdistributie door de inzet van verschillende marketingkanalen in een multichannelaanpak. Door onze datagedreven aanpak is altijd inzichtelijk wat de best presterende kanalen en doelgroepen zijn, om dit vervolgens verder uit te bouwen.

CONTENTMARKETING & DISTRIBUTIE

Om de doelgroep in verschillende fasen van het koopproces te bereiken, is een goede contentstrategie van essentieel belang. We maken een strategie die past bij de doelstellingen, afgestemd op de verschillende DMU-leden en met het oog op resultaat.

DATA & ANALYSE

Data is de sleutel tot het slot van meetbare resultaten en een goede evaluatie zodat we altijd op tijd kunnen bijsturen. De combinatie van sales en marketing zorgt voor een perfecte afstemming van de marketingmix. De learnings vanuit sales verwerken we geautomatiseerd om daar vervolgens de marketing op af te stemmen.

LEADGENERATIE/CRO

De bezoeker overtuigen met de juiste boodschap is één, maar hem aanzetten tot daadwerkelijke actie is twee. We onderzoeken de groeikansen voor jouw website om de conversie te verhogen. Vervolgens stemmen we de groeikansen af op de fase van de buyer journey waar de bezoeker zich in bevindt.

LEAD NURTURING

Sales Qualified Leads willen we allemaal. B2B bestaat uit een complex beslissingstraject met meerdere DMU-leden. Daarom willen we de verschillende beslissers en beïnvloeders helpen bij hun keuze door lead nurturing toe te passen. We helpen de lead in zijn koopproces door gebruik te maken van marketing automation in de vorm van bijvoorbeeld remarketing en e-mailmarketing.

ACCOUNT BASED MARKETING

Account Based Marketing is een geschikte methode als je je richt op specifieke bedrijven die je graag als klant wilt hebben. We bepalen eerst welke klanten we met Account Based Marketing willen bedienen. Vervolgens maken we een online marketingplan met een afgestemde contentstrategie.

GRATIS WHITEPAPER: 10 tips voor een succesvolle B2B-online marketingstrategie.