Vanaf het eerste contactmoment tot het genereren en converteren van de lead? Hoe zet je een goede Business Case voor online marketing op en optimaliseer je je kanalen op basis van data. Dyon Metselaar en Frans Appels nemen je in dit webinar mee in de wereld van de datadriven online buyer journey in de B2B en laten aan de hand van cases zien hoe je succesvol experimenteert in online marketing kanalen zoals LinkedIn, search en display.

NB: Deze webinar is gericht op organisaties die zelf aan de slag willen met hun B2B online marketing en is niet bedoeld voor bureaus of ZZP’ers.

Datum en tijd
donderdag 7 mei, 16:00 – 17:00 uur

 

Sprekers

Dyon Metselaar is een ervaren strategisch online marketing consultant gespecialiseerd in B2B en leadgeneratie. Binnen de LevelUp Group is hij oprichter van het label Leadscope wat zich specifiek op de B2B markt richt. Met zijn managementachtergrond werkt hij op strategisch niveau voor klanten en kent hij de uitdagingen van een B2B-organisatie als geen ander.

Frans Appels is oprichter en directeur van het digital marketingbureau Netprofiler. Sinds 2017 vormen Netprofiler, ClickValue en Leadscope samen de LevelUp Group. Met 95 consultants ondersteunen zij meer dan 200 bedrijven in de B2B en B2C met meten en verbeteren van online campagnes en website resultaten. Frans is een ervaren spreker op het gebied van online marketing, web analytics en conversie optimalisatie.