Werk je bij een B2B-organisatie en ben je op zoek hoe jouw digitale lead generatie strategie naar een hoger niveau getild kan worden, dan is deze kennissessie wat voor jou.
In één ochtend leer je aan de hand van concrete klantcases (van o.a. Thinkwise, Sazas, Nespresso en Unilever Food Solutions), hoe je als B2B-organisatie in 2023 maximaal kan groeien. We laten zien hoe je een concrete online lead generatiestrategie neerzet, waarmee je lange aankoopprocessen aan de hand van klantinzichten stap voor stap digitaal begeleidt van lead naar MQL en vervolgens SQL’s. Wij vertellen hoe je content en kanalen optimaal inzet voor jouw doelgroep.
Dyon, Dieneke, Florien en Marten nemen je mee aan de hand van een hands-on opzet en concrete klantcases hoe je hier zelf voor jouw organisatie mee aan de slag kan om in 2023 maximaal te kunnen groeien. We sluiten deze inspirerende ochtend af met een lunch waarin er ook de mogelijkheid is om 1-op-1 sessies met de specialisten in te plannen en vrijblijvend te brainstormen over jouw uitdagingen.
Vragen waar je als bezoeker antwoord op krijgt:
Key Takeaways:
Let op: Er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar. Deze workshop is exclusief en kleinschalig om kwaliteit en interactie te kunnen waarborgen. Binnen 2 werkdagen hoor je of we een plek voor je kunnen reserveren.
Dyon Metselaar is een ervaren strategisch online marketing director gespecialiseerd in B2B commerce en B2B leadgeneratie. Met de verschillende bedrijven die hij heeft opgezet en zijn management achtergrond, werkt hij op strategisch niveau en kent hij de uitdagingen van een B2B organisatie als geen ander. Binnen de LevelUp Group is hij oprichter van het label Leadscope wat zich specifiek richt op online marketing vraagstukken binnen de B2B.
Dieneke van der Spek rolde van een master in Schrijven door naar Content Marketing bij DPG Media, verder naar KPN, Smartphonehoesjes.nl en nu als Senior Content Consultant bij LevelUp Group. Ze floreert op het snijvlak van klantinzicht en content. En zet zich al ruim 6 jaar in voor organische groei bij allerlei B2C- en B2B-merken.
Florien Harmsma is senior online marketing consultant bij digital marketing agency Leadscope en specialist op het gebied van full funnel performance marketing en online mediaplanning. Zij helpt al vele jaren diverse opdrachtgevers uit de B2B sector bij het bedenken en uitvoeren van digitale campagnes op programmatic & social platformen.
Marten Dames is als lead consultant en disciplinehoofd verantwoordelijk voor het realiseren van groei door het opstellen en uitrollen van data gedreven lead nurture en retentie strategieën via Marketing Automation campagnes. Hij is dol op creatieve oplossingen om campagnes optimaal in te richten en is op z’n best wanneer strategie, data, logica en creativiteit samenkomen.