Hoe val je op en zorg je ervoor dat je op de juiste momenten zichtbaar bent? Hoe bereik je je B2B-doelgroep het beste en zorg je ervoor dat je maximaal groeit? Met onze online strategen, marketeers, creatievelingen en analisten bereiken we samen jouw doelen. We werken datagedreven, maar kijken verder dan alleen cijfers. We leren alle finesses van je bedrijf, monitoren precies welke invloed onze activiteiten hebben op je resultaat. Wat Leadscope bijzonder maakt, is dat we met jou net zo hecht samenwerken als met collega’s onder elkaar om zo jouw B2B-organisatie maximaal te laten groeien.
Om zicht te krijgen op de complete funnel van het marketing- en salesproces werken wij met de methodiek van het 6-driver model voor leadgeneratie. Hierbij focussen we op de onderdelen waar jij de meeste groei kunt halen. We brengen exact in kaart waar de bottlenecks voor jouw B2B-organisatie zich bevinden. We ontdekken hoe je op elk moment van de buyer journey jouw toegevoegde waarde kunt bewijzen.
We willen je graag laten zien wat goed werkt voor jouw individuele B2B-organisatie. Daarom werken we volgens de test-learn-scale methodiek. Dit houdt in dat je kleinschalige experimenten opzet om te ontdekken wat goed werkt en pas opschaalt bij succes.
Met onze experiment-gedreven aanpak zorgen wij ervoor dat jouw B2B-organisatie maximaal kan groeien tegen minimale kosten en inspanning.
Iedere maand zorgen we voor nieuwe groei. Dat doen we door te evalueren welke resultaten we hebben behaald, bewezen successen op meer plekken uit te rollen en nieuwe experimenten te starten op punten waar je meer groei kunt bereiken.
We werken vanuit een duidelijke, strategische visie. We zorgen ervoor dat experimenten daadwerkelijk gedraaid worden. Een mix van strategische en operationele kennis zorgt voor gecoördineerde en duurzame groei van jouw business.
Openheid leidt tot groei. Ons team staat in nauw contact met jou. Het is net alsof wij collega’s zijn. Plannen, ideeën, experimenten en resultaten worden gemakkelijk gedeeld en afgestemd.