Online marketing voor de B2B is anders en niet hetzelfde als bij B2C. Frans en Dyon nemen je mee in de online marketing uitdagingen die vaak bij B2B organisaties voorbijkomen en hoe je hier een succesvol online-marketingprogramma voor kan opzetten. Op basis van het 5-drivermodel voor leadgeneratie laten ze aan de hand van nieuwe praktijkcases zien welke tactieken er voor de B2B werken en succesvol kunnen worden ingezet.
‘Het stukje theorie in het begin gaf een goede leidraad om deze principes binnen mijn eigen organisatie toe te passen. De voorbeelden waren inspirerend.” – Corinna May, Canon
NB: Deze webinar is gericht op organisaties die zelf aan de slag willen met hun B2B online marketing. Bureau’s en agencies worden worden uitgesloten van deelname.
Dyon Metselaar is een ervaren strategische online marketing consultant gespecialiseerd in B2B en leadgeneratie. Binnen de LevelUp Group is hij oprichter van het label Leadscope wat zich specifiek op de B2B markt richt. Met zijn managementachtergrond werkt hij op strategisch niveau voor klanten en kent hij de uitdagingen van een B2B-organisatie als geen ander.
Frans Appels is oprichter en directeur van digital marketingbureau Netprofiler. Sinds 2017 vormen Netprofiler, ClickValue en Leadscope samen LevelUp Group. Met meer dan 95 consultants ondersteunen zij meer dan 200 bedrijven in de B2B en B2C met het meten en verbeteren van online campagnes en website resultaten. Frans is een ervaren spreker op het gebied van online marketing, web analytics en conversie optimalisatie.