Veel organisaties zijn vooral gericht op het werven van nieuwe klanten. Dat lijkt logisch, want een nieuwe klant betekent meer omzet. De investering voor het werven van een nieuwe klant zijn echter vaak hoger dan het behoud van een klant. B2B-organisaties hebben vaak een trouwe doelgroep, die vaak en veel bestellen. Daardoor is klantwaarde optimalisatie extreem belangrijk om het rendement uit deze doelgroep uit te bouwen. En zo houd je meer budget over voor de werving van nieuwe klanten. Klaar om te groeien tegen minimale kosten? Dat kan door middel van klantwaarde optimalisatie!
Marketingkosten voor een herhaalaankoop zijn lager dan voor het werven van een nieuwe klant. Met onze retentie-aanpak zorgen wij ervoor dat jij je klantwaarde maximaliseert en zo meer budget overhoudt voor de werving van nieuwe klanten.
Door de transactiewaarde te verhogen, dus zowel meer artikelen als een hogere gemiddelde artikelprijs per transactie te bereiken, verhoog je de waarde van je bezoekers. Met onze data driven aanpak maximaliseren wij jouw omzet en marges.
Wat is er beter dan je bestaande klanten nieuwe klanten laten werven? Het is de droom van iedere marketeer: viraal gaan. Maximaal effect, minimale kosten. Wij benutten de impact die jouw huidige klanten kunnen maken met out of the box ideeën en effectieve campagnes.