Whitepaper: 10 tips voor een succesvolle B2B online marketingstrategie

Dyon Metselaar

Director

18 June 2019

15 minuten reading time

Waar moet je rekening mee houden voor een succesvolle online marketingstrategie in de B2B-markt? Je leest het in ons whitepaper!

 

Naar een B2B-succesformule

Wat is de succesformule om meer online leads te genereren? Als B2B-organisatie kan het lastig zijn de juiste aanpak te vinden. Het is zaak de B2B-marketingmiddelen goed te kennen en deze slim en bewust toe te passen. Herkenbaar? Dan komen de volgende vragen ongetwijfeld wel eens in je op.

  1. Waar vind ik leadgeneratiemogelijkheden?
  2. Hoe creëer ik een win-winsituatie voor de klant en mijn bedrijf?
  3. Hoe help ik de klant optimaal?
  4. Hoe retarget ik het meest gericht?
  5. Hoe zet ik Google Ads effectief in om de conversie te verhogen?
  6. Wat is het verschil tussen beslissers en beïnvloeders, en welke aanpak vereisen de verschillende groepen?
  7. Welke toevoeging kan LinkedIn hebben op mijn succesvolle B2B-online marketingstrategie?
  8. Wat is marketing automation en hoe verhoogt het de betrokkenheid van mijn bezoekers?
  9. Hoe voeg ik waarde toe aan content?
  10. Wat vindt de klant belangrijk en hoe implementeer ik dat in mijn strategie?
  11. Hoe maken potentiële klanten de omslag naar ambassadeurs?

 

Onze kennis gebundeld in een GRATIS whitepaper

Leadscope is expert op het gebied van online marketing binnen de B2B. De consultants van Leadscope begrijpen de uitdagingen die binnen een B2B-organisatie op online marketinggebied voorkomen. Wij weten hoe je succesvolle strategieën inzet om online een zichtbare en meetbare bijdrage aan groei te leveren.

Daarom hebben we onze kennis gebundeld en deze expertise in een GRATIS te downloaden whitepaper beschreven. Je vindt antwoorden op alle bovenstaande vragen, ziet voorbeelden van succesvolle online marketingcampagnes van onder andere KPN en Spaces, krijgt uitleg over de eindeloze mogelijkheden van Google Ads en LinkedIn, en ontvangt diepgaande informatie over marketing automation, klantdenken en creatieve content.

Benieuwd naar het whitepaper?

Vul het formulier in om het whitepaper gratis te downloaden.