Heb je een specifieke doelgroep die in potentie klant bij je zou kunnen worden? Wil je marketing heel gericht gaan inzetten? Dan is account-based marketing de beste methode om je doelgroep succesvol te overtuigen. Zo focus je in je marketing heel gericht op de content die voor jouw specifieke doelgroep interessant is. Ook ontdek je hoe je deze content het beste bij de doelgroep onder de aandacht kan brengen.
Voor een goede account-based marketingaanpak heb je goed inzicht nodig in je doelgroep en wil je weten welke informatie die nodig heeft. Ook wil je de juiste content produceren om bij die doelgroep onder de aandacht te komen. Met onze datagedreven account-based marketingaanpak kunnen wij je bij al deze marketingfacetten optimaal ondersteunen.
Waar beginnen we? Met content natuurlijk! Het hebben van de juiste, goede content die past bij iedere stap van de funnel is enorm belangrijk voor een succesvolle account-based marketingaanpak. Of dat nu advertenties, landings pages of whitepapers zijn. We kunnen content voor je produceren, maar je ook helpen om externe partijen hierover te briefen.
De kracht achter goede content? Weten en begrijpen wat de wensen en behoeften zijn van jouw specifieke doelgroep en hierop inspelen! Dit brengen wij voor jou in kaart. We kiezen daarbij altijd een combinatie van data-leveranciers die voor jouw business de meeste winst oplevert.
Hoe spreek je jouw doelgroep het beste aan? Juist, op het juiste moment en via het juiste kanaal! Met onze account-based marketingaanpak weten we precies hoe we jouw specifieke zakelijke doelgroep gericht kunnen bereiken met boodschappen die exact passen bij de fase van de customer journey waarin iemand zich bevindt.