Groei sneller met een Hubspot partner

Wil je meer leads en omzet uit je marketing automation genereren? Leadscope helpt ambitieuze B2B bedrijven met digitale marketing, sales en services. Neem contact op zodat we samen kunnen bepalen of wij je kunnen helpen.

Leadscope is een toonaangevend marketingbureau en HubSpot-partner, gespecialiseerd in leadgeneratiediensten voor ambitieuze B2B-bedrijven. Met behulp van de inbound-methodologie, gekoppeld aan marketingautomatisering, werken we samen met opdrachtgevers om hun doelgroepen te begrijpen, een volledige en relevante buyer journey op te stellen, een effectief verkoopproces te ontwikkelen, en prospects om te zetten in klanten.

Klaar voor the next step?

Focus op je gemak en rendement

Sinds 2003 hebben we honderden bedrijven geholpen het beste uit digital marketing te halen. Als certified Hubspot partner bieden we maatwerk; van content campagnes en betaalde media, tot professionele onboarding, training en integraties. Wij ontwikkelen cross-functionele oplossingen die schaalbaar zijn en zich aanpassen naarmate jouw bedrijf groeit. In onze aanpak staat rendement centraal zodat je kunt rekenen op maximaal resultaat uit je investering in HubSpot. Onze focus ligt op het vereenvoudigen van marketing- en salesprocessen waardoor we jouw werkzaamheden veel gemakkelijker kunnen maken.

Geen verassingen

Leadcope werkt planmatig. Zo houd je grip op de kosten en de werkzaamheden die we voor je uitvoeren. Een Hubspot project voorloopt altijd erg gestructureerd.

  1. Bepalen doelstellingen: wat wil je bereiken op het gebied van digital marketing en sales?
  2. Analyse van situatie en doelstelling: waar sta je nu op het gebied van resultaten, technologie, team en aanpak?
  3. Opstellen plan van aanpak: wat is nodig om de doelstellingen te realiseren?

Stap 3 leidt tot een concreet plan van aanpak met daarin:

  • Duidelijke investeringsvoorstellen met terugverdienscenario’s
  • Concrete stappen op het gebied van implementeren van Hubspot, trainen van het team en inrichten en optimaliseren van marketing- en salesprocessen.

Na goedkeuring van het plan van aanpak volgt de uitwerking:

  1. Implementeren Hubspot: je hebt een systeem dat werkt zoals verwacht
  2. Trainen team: iedereen kan ermee omgaan
  3. Inrichten campagnes: je hebt marketingcampagnes die leads binnen brengen
  4. Optimaliseren campagnes: de campagnes leveren meer op dan ze kosten. Daarbij leidt gerichte monitoring en analyse tot continue verbetering van het rendement.

Met deze aanpak weet je te allen tijde waar je staat, hoe je daar bent gekomen en wat de vervolgstappen zijn.

 

Ben je toe aan Hubspot?

Jouw organisatie is toe aan Hubspot bij 3 of meer van de volgende situaties:

[] Online lead generation is belangrijk
[] Omzetten van leads naar klanten kan beter
[] Salesteam bestaat uit meer dan 2 mensen
[] Behoefte aan meer online leads
[] Je wil meer grip op het online salesproces
[] Je wil geautomatiseerde emailcampagnes naar leads en klanten
[] Je wil inzicht in het rendement op investeringen in digital marketing

Herken je jouw onderneming hierin? Wij bespreken graag de mogelijkheden met je.

Klaar voor the next step?

Ben jij klaar voor de volgende stap naar maximale groei van jouw B2B-organisatie? Neem contact met ons op door dit formulier in te vullen. Wij horen graag van je!