Een online marketing aanpak voor de B2B-sector is heel anders dan voor de B2C-sector. B2B-organisaties hebben vaak exact omschreven doelgroepen, met een lange en complexe buyer journey. Bovendien zijn bij het aankoopproces vaak verschillende stakeholders betrokken. Wij helpen je om de buyer journey van je klant te begrijpen en hier volledig op in te spelen vanuit de juiste content tot de juiste kanalen. We optimaliseren de bottlenecks en maximaliseren de activiteiten die rendabel zijn. Je vindt zo niet alleen meer nieuwe leads, maar vooral meer nieuwe waardevolle klanten. Door onze test-learn-scale-methode bereik je duurzame groei.
Op basis van de huidige situatie van je organisatie en de doelstellingen die je wil bereiken, bepalen we welke strategie er nodig is om daar te komen. Vervolgens gaan we van start met een businesscase. We geven de eerste experimenten vorm, om zo te valideren welke methode voor jouw organisatie succesvol is. Wanneer deze methode werkt schalen we op. De start van jouw B2B-commerce- of leadgeneratie-strategie is geboren.
Ben je op zoek naar meer potentiele klanten? Dan is goede kennis over deze doelgroep erg belangrijk. Maar daarna komt de vraag; ‘ Hoe en wanneer bereik je ze het beste?’ Wij kunnen je dat vertellen. Wij brengen de customer journey in kaart en helpen je met het uitvoeren van een succesvolle B2B-leadgeneratie strategie. Natuurlijk gebruiken we daarbij onze geteste en bewezen best practices.
Heb je een kleine of heel specifieke doelgroep? Weet je precies wie je graag als klant wil werven, maar niet precies hoe je dit kunt doen? Met de account-based marketing methode helpen we je met het opzetten van een succesvolle strategie, die datagedreven bijdraagt aan het genereren van krachtige leads voor jouw organisatie.
Je product verkopen aan een consument is heel anders dan je product verkopen aan een zakelijk bedrijf. Wij kennen deze verschillen, weten wat werkt in de B2B-sector en helpen je bij het opzetten van succesvolle marketingcampagnes die passen bij jouw organisatie. Of het nu gaat om het werven van nieuwe afnemers, het online brengen van offline kopers of om bestaande klanten meer of vaker te laten kopen, wij weten hoe het werkt.