10 HubSpot Marketing Hub features die jij moet kennen
In de zoektocht naar efficiënter werken en het personaliseren van de klantervaring is marketing automation simpelweg onmisbaar. Maar welk pakket sluit het beste aan bij jouw organisatie en...
17 april 2024 | Geschreven door Pamela Buis
Als Marketing Automation specialist ben je voortdurend op zoek naar manieren om je werk efficiënter te maken. Het analyseren en monitoren van campagnes, databases en statistieken is zo’n terugkerende taak die vaak onnodig veel tijd in beslag neemt. Hoe kunnen we meer en vooral slimmer werk verzetten in minder tijd?
Voor ons als Deployteq partner komt de tool SEINō hier als echte gamechanger om de hoek kijken. De krachtige integratie tussen Deployteq en SEINō zorgt niet alleen voor een enorme efficiëntie slag binnen het analyseren van data maar heeft door zijn GA4 koppeling ook mogelijkheden tot RFM-segmentatie en alert functies. Misschien heb je al gehoord van deze platforms, maar zo niet, dan is dit het perfecte moment om kennis te maken:
Deployteq is een krachtig Email Service Provider (ESP) voor het beheren en automatiseren van marketingcampagnes. Het stelt marketeers in staat om moeiteloos triggered en bulk campagnes op te zetten, koppelingen te implementeren en data . Ook biedt het geavanceerde functies zoals segmentatie binnen de database, A/B-testen, rapportage en de mogelijkheden tot het inzetten van het datamodel.
SEINō is in tegenstelling tot Deployteq een relatieve nieuwkomer, dit opkomend platform richt zich op het ophalen en analyseren van klantgegevens. Hierbij koppelt de tool ESP data met GA data.SEINō biedt geavanceerde datamanagement- en analysefuncties die marketeers in staat stellen om diepgaande inzichten te verkrijgen in het gedrag en de voorkeuren van hun doelgroep.
Door SEINō te integreren met Deployteq, opent zich een wereld van mogelijkheden. Het kan niet alleen het werk van een marketing automation specialist vereenvoudigen maar levert ook extra inzichten op:
Kortom, de integratie van SEINō met Deployteq biedt marketing automation specialisten een krachtige toolset om hun werk te vereenvoudigen en hun impact te vergroten. Met geavanceerde datamanagement- en analysefuncties kunnen marketeers diepgaande inzichten verkrijgen en effectievere marketingcampagnes ontwikkelen die resoneren met hun doelgroep.
Benieuwd hoe SEINō bij kan dragen aan jouw marketing automation doelen? Of ontvang jij graag verschillende demo’s van het platform? Neem vandaag nog contact met ons op!
In de zoektocht naar efficiënter werken en het personaliseren van de klantervaring is marketing automation simpelweg onmisbaar. Maar welk pakket sluit het beste aan bij jouw organisatie en...
_ Classify is een nieuwe online marketingtool waarmee campagne tracking kinderspel wordt. Met Classify, ontwikkeld door Netprofiler, heb je de benodigde gegevens voor data-analyse binnen Adobe...
De zomermaanden staan vaak in het teken van vakantie, zon en ontspanning. Maar bij HubSpot hebben ze deze periode benut om een aantal indrukwekkende updates en features te lanceren die je als...