Dyon Metselaar
Director
28 April 2023
2 minutes reading time
Bijzonder nieuws! Leadscope heeft de gedeelde 1e positie bereikt in de Emerce 100! In de categorie ‘Digital Marketing Bureaus Klein’ scoort het bureau samen met 3 andere bureaus een gedeelde 1e plek met 6,5 sterren. Dyon Metselaar, director bij Leadscope: “We zijn ontzettend blij met de mooie samenwerkingen met onze klanten het afgelopen jaar. Met en voor hen hebben we schitterende resultaten neergezet. Hun goede waardering is de kers op de taart en heeft deze fraaie erkenning als bekroning. We zijn trots op onze 20 Leadscope collega’s die hard werken aan online campagnes en innovaties om zo de diverse B2B opdrachtgevers online te laten groeien.”
LevelUp Group is zes keer nummer 1
De 5 andere labels binnen de LevelUp Group hebben ook allemaal de 1e (of gedeeld 1e positie) in hun categorie bereikt. Netprofiler heeft met 5,5 ster de 1e positie in de categorie ‘Digital Marketing Bureaus Groot’. ClickValue, gespecialiseerde in conversie optimalisatie behaalt met 6 sterren de ongedeelde 1e plaats in de categorie Optimalisatie bureaus. Cloud Nine Digital, specialist in digital analytics staat nu voor het tweede jaar in de lijst en behaalt de 1e plaats in de categorie ‘Analytics bureaus’ met 6 sterren. C2B, het creatieve content bureau dat zich in 2022 aansloot bij de LevelUp Group scoort met 5,5 ster een gedeelde 1e plaats bij de Social en Content bureaus. En ook het zesde label van de LevelUp Group, PI Marketing (gespecialiseerd in email marketing en marketing automation), scoort de een 1e positie in de categorie Marketing Automation Bureaus met maar liefst 6,5 ster.
Zo is de LevelUp Group, bestaande uit 6 labels, met elk label op de (gedeelde) 1e positie terecht gekomen. Frans Appels, partner bij de LevelUp Group: “Dit is ongekend! Maar liefst 6 keer nummer 1. Van deze prijzenregen gaan we wel even genieten. Goed om te weten: we nog op zoek naar nieuwe collega’s. En wij hebben ook nog ruimte voor een paar nieuwe klanten.”
De Emerce100 is de jaarlijkse speciale uitgave van Emerce en verschijnt dit jaar voor de achttiende keer. De resultaten geven weer hoe beslissers uit de e-business de prestaties beoordelen van dienstenleveranciers, verdeeld over tientallen categorieën. Het kwantitatieve imago-onderzoek wordt uitgevoerd door Motivaction en is verrijkt met andere relevante marktdata.