10 HubSpot Marketing Hub features die jij moet kennen
In de zoektocht naar efficiënter werken en het personaliseren van de klantervaring is marketing automation simpelweg onmisbaar. Maar welk pakket sluit het beste aan bij jouw organisatie en...
16 juni 2022 | Geschreven door Steve Klare
Bij Leadscope en Netprofiler hebben we inmiddels tal van campagnes uitgevoerd waarbij het verzamelen van leads de primaire doelstelling was. We deden dit voor zowel B2B- als B2C-klanten als KPN, Spaces, Payconiq, Bugaboo, Universiteit Leiden en Zorg & Zekerheid. Op basis van de verkregen data hebben we een whitepaper samengesteld met de negen meest succesvolle methodes.
De eerste zes van deze leadgeneration-strategieën zijn gericht op Marketing Qualified Leads (MQL’s), en de laatste drie op Sales Qualified Leads (SQL’s). Het grote verschil tussen een MQL en een SQL is dat een MQL bewust is van zijn probleem, maar nog niet gereed is om een aankoop te doen. Een SQL zit al wat lager in de funnel en beseft dat jouw product of dienst mogelijk zijn probleem kan oplossen. Daardoor is hij bereid erover in gesprek te gaan.
Uiteraard delen we dit whitepaper graag met je. Vul even het formulier hieronder in, dan sturen we het whitepaper naar je op!
In de zoektocht naar efficiënter werken en het personaliseren van de klantervaring is marketing automation simpelweg onmisbaar. Maar welk pakket sluit het beste aan bij jouw organisatie en...
_ Classify is een nieuwe online marketingtool waarmee campagne tracking kinderspel wordt. Met Classify, ontwikkeld door Netprofiler, heb je de benodigde gegevens voor data-analyse binnen Adobe...
De zomermaanden staan vaak in het teken van vakantie, zon en ontspanning. Maar bij HubSpot hebben ze deze periode benut om een aantal indrukwekkende updates en features te lanceren die je als...