10 HubSpot Marketing Hub features die jij moet kennen
In de zoektocht naar efficiënter werken en het personaliseren van de klantervaring is marketing automation simpelweg onmisbaar. Maar welk pakket sluit het beste aan bij jouw organisatie en...
17 oktober 2024 | Geschreven door Lisa van der Laan
Je klant goed begrijpen is belangrijk, ook in de B2B wereld. Het liefst wil je zo veel mogelijk inzicht in je potentiële klanten: hun doelen, verlangens, verwachtingen, angsten en pijnpunten. Deze waardevolle informatie kun je gebruiken als input voor je marketingstrategie. Want door je strategie te laten leiden door je klant, komt je boodschap veel effectiever over. Zo ga je van hagel schieten met marketinguitingen, naar voltreffers in de roos.
Een buyer persona helpt je deze klant inzichten te krijgen. Wil jij weten hoe je een effectieve buyer persona maakt voor B2B?
In deze whitepaper laten we zien:
• Hoe je in 4 stappen een buyer persona opstelt
• Hoe je een buyer persona effectief inzet
• Hoe je een buyer persona up-to-date houdt
• En we geven een interessante voorbeeldcase
In de zoektocht naar efficiënter werken en het personaliseren van de klantervaring is marketing automation simpelweg onmisbaar. Maar welk pakket sluit het beste aan bij jouw organisatie en...
_ Classify is een nieuwe online marketingtool waarmee campagne tracking kinderspel wordt. Met Classify, ontwikkeld door Netprofiler, heb je de benodigde gegevens voor data-analyse binnen Adobe...
De zomermaanden staan vaak in het teken van vakantie, zon en ontspanning. Maar bij HubSpot hebben ze deze periode benut om een aantal indrukwekkende updates en features te lanceren die je als...